چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام

۳۴۴ بازديد

سوال در استوری اینستاگرام

 

اینستاگرام در آپدیت جدید و چالش برانگیز خود که منجر به اضافه شدن امکان تازه ای با عنوان استوری اینستاگرام کاربران خود را پیش از پیش عاشق خود کرد در واقعه ویژگی که از رقیب خود یعنی اسنپ چت الگو برداری کرده بود. اما اینستاگرام هنوز از  آپدیت های متعدد خود در  قسمت استوری نکشیده و هر روز و هفته در حال اضافه کردن قابلیت های جدید در بخش استوری خود میبیاشد ما نیز قبل ها در مورد ویژگی های جدید استوری اینستاگرام از جمله ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام صحبت کردیم امروز نیز میخواهیم در مورد برچسب سوال در استوری اینستاگرام صحبت کنیم.

 

برچسب سوال و یا Ask a Question ویژگی جالبی میباشد که فالوور و بازدید کننده های استوری شما را به چالش کشیده و باعث میشود تا نظرات آنها را نیز در مورد استوری خود بدانید، که به این نوع استوری ها نیز استوری سوالی و یا پرسش و پاسخ اینستاگرام میگویند که شما در واقعه از افراد بازدید کننده خود، سوالات دلخواه تان را میپرسید. استفاده از برچسب سوال در استوری اینستاگرام بسیار ساده و تنها با چند لمس میتوانید از این برچسب استفاده کنید.

 

 

 

حتما بخوایند آموزش جامع: آموزش استوری اینستاگرام

 

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

استفاده از برچسب سوال در استوری اینستاگرام :

همانطورکه گفتیم استفاده از برچسب، سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام بسیار ساده و تنها با چند حرکت میتوانید از آن استفاده کنید برای شروع مراحل زیر را عملی کنید.

 

1_ با استفاده از برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود میشویم که پس از ورود از صفحه هوم اینستاگرام مان وارد بخش استوری اینستاگرام مان میشویم.

2_ بعد از ورود به استوری اینستاگرام حال عکس و یا ویدیو خود را گرفته و یا از گالری سند خود را انتخاب میکنیم.

3_  حال باید آیکون شکلک مانندی که در بالای صفحه وجود دارد را لمس کنید تا لیست انواع برچسب ها برایتان باز شده و سپس برچسب سوال یا همان Ask a Question انتخاب کنید.

سوال در استوری اینستاگرام

 

 

4_ بعد از انتخاب این برچسب حال میتوانید متن خود را نوشته و بعد ازآماده سازی آن را ارسال کنید و منتظر پاسخ دوستان خود در اینستاگرام باشید.

سوال در استوری اینستاگرام

 

 

 

با انجام این مراحل میتوانید اولین سوال برای استوری خود را حاضر و آماده اشتراک گذاری کنید و سپس منتظر ارسال نظرات مخاطبان خود در صفحه فید اینستاگرام خود باشید زیرا هر نظری که برای شما ارسال شود به صورت اعلان در این صفحه مشاهده خواهید کرد و همچنین میتوانید نسبت به نظرات مخاطبان خود واکنش نشان داده و نظرات آنها را نیز به اشتراک بگذارید.

 

 

 

استفاده از برچسب نظرسنجی و احساسات برای سوال در استوری :

ایجاد استوری سوالی تنها به برچسب Ask a Question ختم نمیشود و شما میتوانید با ساتفاده از برچسب احساسات که جدیدا اینستاگرام این برچسب را ضافه کرده از  دوستان خود به صورت رای مانند نظرات آن ها را جویا شوید و حتی برچسب نظرسنجی را نیز میتوان برای ایجاد یک استوری سوالی استفاده کرد نحوه فعالسازی تمامی برچسب ها در استوری اینستااگرام به مانند تو.ضیحات قبل میباشد تنها کافی ایستد خودتان را کمی درگیز کنید

 

 

جمع بندی

برچسب های سوال احساسات و نظر سنجی در استوری اینستاگرام ابزاری هستند تا شما از نظرات کاربران تان طالاع پیدا کرده و حتی نظرات آنها را برای عموم به نمایش بگذارید ما در مقاله های قبلی در مورد ثبت نظرسنجی در استوری اینستاگرام صحبت کردیم که در آینده نیز بیشتر در مورد انواع ویژگی استوری صحبت خواهیم کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.